Programul Fără Anxietate

Anxietatea, însoţită sau nu de atacuri de panică este una dintre tulburările cel mai des întalnite în zilele noastre. Cei mai mulţi dintre noi devenim anxioşi în faţa unor situaţii pe care nu prea ştim să le gestionăm. Asemenea trăiri reprezintă reacţii normale la stres. Există însă unele persoane pe care anxietatea le împiedică să mai funcţioneze şi le acaparează existenţa.

Gândurile obsesive pline de îngrijorare, scenariile de ameninţare, pericol sau de boală, de suferinţă sau de moarte nu mai pot fi oprite. Astfel se instalează insomnia, oboseala fără o explicaţie foarte clară, senzaţia de „nod în gât”, durerea surdă şi o mulţime de alte simptome care împiedică persoana să-şi continue în mod normal viaţa. Teama fără un obiect clar (aşa definim anxietatea) preia controlul. Organismul (psihic şi fizic) intră într-un dezechilibru total în care sunt afectate toate sistemele fiziologice: cardiac, muscular, neurologic, pulmonar. Dureri fără cauză şi fără sens, tensiune musculară, dificultăţi de concentrare, iritabilitate; toate blochează persoana într-o spirală de durere fizică şi psihică. Anxietatea este peste tot şi nicăieri; persoana suferă şi totusi suferinţa ei, deşi reală, nu apare la analize. Nesfârşitele vizite la medic nu indică o cauză organică (medicală). Situaţia scapă de sub control odată cu apariţia atacurilor de panică, semn că organismul nu mai poate gestiona ce i se întâmplă.

Specialiştii cu experienţă ai Clinicii Serenity au elaborat un program unic de abordare a anxietăţii pe toate palierele: fizic-psihic-emoţional. Ştim ce provoacă această suferinţă şi am tratat cu succes sute de persoane suferind de anxietate şi atacuri de panică. Programul nostru cuprinde două componente:

A. Fără Anxietate – Tehnici de Relaxare

Simptomele ce însoţesc tulburările de anxietate (cu sau fără atacuri de panică) pot fi abordate rapid şi cu rezultate prin tehnici şi exerciţii de relaxare. Acestea reprezintă prima indicaţie de intervenţie în multe cazuri de anxietate, cu beneficii importante şi imediate. Această componentă a programului prezintă tehnici şi exerciţii de relaxare care si-au demonstrat eficacitatea şi efectul terapeutic în timp. Citiţi mai multe despre Fără Anxietate – Tehnici de Relaxare.

B. Fără Anxietate – Psihoterapie de Grup

Deşi spunem că anxietatea este o ”teamă fără obiect” nu înseamnă că este o teamă fără cauză! Psihoterapia de grup oferă mediul potrivit pentru discuta despre emoţii, simptome şi frici; grupul recrează situaţii şi relaţii, interacţiuni, comportamente şi atitudini, exact ca în realitate, fapt ce permite identificarea şi modificarea gândurilor nepotrivite şi nesănătoase. Nenumărate cercetări alături de practica îndelungată au demonstrat că psihoterapia de grup funcţionează excelent şi modifică pe termen lung cauzele apariţiei anxietăţii. Citiţi mai multe despre Fără Anxietate – Psihoterapie de Grup.

Participanţii la programul ”Fără Anxietate” beneficiază de o abordare completă şi complexă a anxietăţii, combinând soluţii ce tratează atât simptomele cât şi cauzele, fapt ce aduce schimbări profunde şi de lungă durată, restabilind starea de bine, de sănătate şi funcţionalitatea generală.

Pacienţii au libertatea de a alege la care dintre componentele programului să participe. Pentru a obţine maximum de rezultate recomandăm să se urmeze programul complet (Tehnici de Relaxare – Psihoterapie de grup).

Pacienţii pot alege între diverse combinaţii ale componentelor programului, respectiv stabilirea unui program individual de psihoterapie. Detaliile acestui program individual se discuta cu un psihoterapeut al Clinicii Serenity.

Informaţii suplimentare şi programări la: contact@clinicaserenity.net sau la tel.0748 04 34 54